Sexlegetøj i 2019

Sexlegetøj i 2019

21. marts 2019 Slået fra Af admin

Sexlegetøj branchen er en af de hurtigste voksende brancher lige nu med en enorm efterspørgsel på sexlegetøj til både kvinder, sexlegetøj til par og mænd som ønsker lige nydelse når de er intime alene eller sammen.

Sexshop purepleasure.dk er i dag Danmarks førende og her er kan indehaver af den erotiske butik da også mærke den store udvikling siden de åbnede i 2013.

“Det er helt vildt som det har udviklet sig. Vi blev nævnt mere end 30 gange sidste år i medierne fordi medierne var meget interesseret i sexlegetøj, bondage og fifty shades of grey”

Det at drive en sexshop er da også blevet mere populært at gøre online da man ser flere mindre sexbutikker lukke og i stedet online shops som udgør en større og større andel af salget både i danmark og udland.

Purepleasure.dk har haft så meget succes at man allerede efter 2 år også findes i Sverige med purepleasure.se og tanken er at åbne i yderligere et land inden virksomheden fylder 3 år.

Purepleasure.dk har adskilt sig fra andre sexshop ved at have frækt lingeri og undertøj da det går hånd i hånd med sexlegetøj.

Dog er det stadig primæret det frække legetøj hvor man kan finde sig en god vibrator, dildo eller hvad man nu er på udkig efter for at krydre sexlivet lidt ekstra.

 

Sommeren influere salg af undertøj

Nu er sommeren snart kommet for at blive – i hvert fald for en periode, for man ved jo aldrig med det danske vejr. Men hvor om alting er, at salget af g-strenge stiger rigtig meget i takt med at vejret bliver bedre og bedre. G-strenge er jo generelt et lingeri som har vundet stor indpas hos de fleste danskere, især den yngre generation, men det er alligevel bemærkelsesværdigt med den store stigning i sommerperioden.

Hos den danske webshop med sexlegetøj og eksklusivt lingeri, er der en stigning på 40% i April, hvis man sammenligner med salget i både feb. samt marts. Dette er en tilbagevendende tendens som kan tyde på vi bliver en smule mere kropsfikseret i forhold til når varmen kommer og vi bliver nødt til at klæde os lidt mindre på med eksempelvis undertøj. Som konsekvens af dette har webshoppen også fået en masse nye produkter, så de kan imødekomme efterspørgslen fra alle de lingeri glade danskere.

Derudover er lingeri jo generelt et produkt, som aldrig går af mode, men derimod konstant bliver udviklet i forhold til design, så det er tilpasset den helt rigtige modedille.